Egy magyar család élete Belgiumban

Balgamagyar

2016.05.24 - Kedd

Hétköznapi dolgok

2016. május 25. - Műszaki

Egy gyors bejegyzés a jövőnek, hogy a hétköznapok se vesszenek el. Az elmúlt hét nálam főként az autó körül forgott. Előző hétvégén alaposan kitakarítottam a járgányt, még a motortér maradt hátra remélem ezen a hétvégén sorra kerül. Kapott polírozást a karcoknál aztán egy viaszos átdörgölést.

Egészen szép lett volna, ha nem rontom el a polírt egy rossz szivaccsal, így inkább karcos lett mint sima. Ezért azokon a helyeken újra políroztam egy mikroszálas kendővel. Így már jó. A belső részeket is kiporszívóztam letörölgettem, szilikonoztam. A fiúk vettek bele "új autó" illatú légfrissítőt, most tényleg olyan mint egy új. A következő menet a tetőcsomagtartó beszerzése volt, mert e nélkül a tetőbox csak árválkodik a falon. Több közeli autósboltban is megnéztem, de mindenütt csak Thule márkát találtam, amivel nem lenne bajom, de 175-190 Eurós árat sokalltam érte. Végül az internetet hívtam ismét segítségül, így akadtam rá a winparts.be  oldalra, ahol 100 Euróért kaptam egyet alumínium rúddal. Ugyanitt minden egyén alkatrész beszerezhető, így rendeltem olajat, szűrőket is. Péntekre meg is érkezett szépen minden, de a múlt hétvégén nem volt lelkierőm nekiállni a feladatnak. Még Magyarországon megvettem a riasztót is, azzal ismerkedtem, ki is mentem a kocsihoz, hogy megnézzem a műszerfalat hogyan tudom szétszedni. El is keseredtem, mert míg az Astránál sőt még a Citroennél is szépen látszott, hogy mi merre van, itt sehol semmi. Már-mér feladtam a dolgot, de valamelyik éjjel írtam az opelforum-ra és ott kértem segítséget. Kaptam is egy youtube linket, ahol egy oroszul beszélő fickó egy-két szerszámmal pár perc alatt szétkap egy H Astra műszerfalat. Heuréka. Történt viszont egy másik pozitív dolog is. Miközben a fórumon kutattam leírás után úgy tűnik megoldást találtam az autóval kapott egyik problémára is. Az a gond ugyanis, hogy időnként furcsa "felpörgő" hangot hallok a motorból. Nem a motor pörög fel, hanem valami. Állítólag az üzemanyagszűrőt kell kicserélni, mert annak az eltömődése okoz egy áramlási zajt. Ma beszereztem a megfelelő szűrőt, youtube-on megkerestem a vonatkozó videót, és hétvégén cserélem ezt a szűrőt is. Így remélem már komplett lesz az autó.

Más.

B ma levizsgázott 7. kyura aikidoból. Ennél a szövetségnél nem 6 kyu fokozat van hanem 7. Edzés elején kérdezte az edző, hogy megpróbálja -e. Megpróbálta, és nem mondom hogy csont nélkül, de megcsinálta. Mostanában amúgy nagyon kevesen vagyunk. A csütörtöki edzéseket már több mint egy hónapja meg is szüntették, így is 6-8-an vagyunk a keddi napokon. Ősztől új helyszínen, új városban és későbbi kezdéssel lesznek a tréningek, hátha így többen tudnak jönni.

Mára ennyit, ha eszembe jut még valami akkor írok. 

IGAZSÁGTALANNAK TALÁLJA, HOGY MÁSOK HELYETT FIZET?

Csak annyit akar a fűtésért fizetni, amennyit valóban elhasznál?

www.hodijelosztas.hu
süti beállítások módosítása