Egy magyar család élete Belgiumban

Balgamagyar

Rendkívüli bejegyzés

2017. 02. 21 - Kedd

2017. február 21. - Műszaki

Rendkívüli közlemény. Nagy meglepetésemre a hétfő hajnalban közzétett bejegyzésem megtekintése csúcsra jutott. Az egy évvel ezelőtti Brugge-ről szóló írásom ért el eddig hasonlókat. Feltehetően a címválasztás volt itt is az ami idevonzotta az embereket, és a hírportálokat. Köszönöm az elolvasást, és elnézést azoktól akik másra számítottak, én csak a tapasztalataimat írom le, ahogy én megélem a dolgokat. Ja és megbántani sem szeretnék senkit ezért nem írok konkrét helyszíneket, neveket. De ha már ilyen sokan idejöttek, kihasználom a lehetőséget és beharangozom, hogy rövidesen (még ezen a héten) a holland, pontosabban az amszterdami kerékpár lobbit készülök leleplezni. Persze a Heinekennek is szentelek majd pár sort. Figyeljetek!

Egyébként a jogosítvány ügyben újabb fejlemények vannak. Dél körül jött az SMS, hogy átvehető az igazolvány, s mivel épp az érintett okmányiroda közelében jártam, így arra telertem  kormányt. Eszembe jutott ugyanis, hogy bármit is mondott az ügyintéző a költözéssel kapcsolatban, meg hogy ezen a héten nem tudom már átveni az iratot e miatt, felrémlett, hogy mielőtt a sorszámot húztam, a biztonsági őr éppen azt közölte valakivel telefonon, hogy csak 24-én lesznek zárva. Így hát próba szerencse alapon, adva egy esélyt a biztonsági őr igazának, odahajtottam, és megnyugvással töltött el, hogy a parkoló eléggé tele volt. Egy pillanatra még elbizonytalanodtam, hogy hátha csak az ott dolgozók autói állnak ott, tulajdonaosaik pedig közben odabent lelkesen dobozolnak. Az ajtó nyitva volt, éppen jött is ki valaki, hát bementem. A recepciós pultnál parázs vita lezárására utaló párbeszéd hangzott el éppen:

- Hölgyem megkérem hagyja el a hivatal épületét!

- De maga szerint nincs igazam? Maga fogja megtéríteni a vonatjegyemet, hogy feleslegesen ideutaztam?

- Én nem, menjen el a kormányhoz, kormányhivatalba.

Érdekes ugye? Füleltem én is, majd végül megtudtam, ma nem kapom meg a jogosítványomat, ugyanis leállt a rendszer és ha a rendszer leáll akkor nem megy semmilyen ügyintézés. Természetesen azt nem lehet tudni mikor indul újra a rendszer, de lehet érdeklődni telefonon. Szerencsére a telefon nem azon a rendszeren van. Az is lehet, hogy az informatikusok már elkezdték a költözést és elsőként a routert vitték el. Mindegy, számomra ez azt jelenti, hogy van még remény, hogy a héten megkapom a jogsimat, már csak a rendszernek kell elindulnia. Na persze ez a jelenlegi tartózkodási helyemről újabb 50 km utazást jelent, ha ezt tudom nem abba az okmányhivatalba megyek, de nem tudtam.

IGAZSÁGTALANNAK TALÁLJA, HOGY MÁSOK HELYETT FIZET?

Csak annyit akar a fűtésért fizetni, amennyit valóban elhasznál?

www.hodijelosztas.hu
süti beállítások módosítása