Egy magyar család élete Belgiumban

Balgamagyar

2016.01.24 - Vasárnap

2016. január 24. - Műszaki

Na kérem tisztelettel úgy vélem túléltük a "zord" belga telet. Reményem, hogy hétvégén rámegyek a kis tó jegére már csütörtökön szertefoszlani látszott. Ma 7 °C van odakinn, a kazánt is visszavettem 60 °C-ra az is elég lesz. Most éppen a gyerekekkel bosszantottam fel magam. Úgy alakult, hogy összejött pár munka amivel csúszásban vagyok (ez mondjuk rendszerint így történik). B-nek van dolga, mert a tanulás kitölti a hétvégéjét, G azonban csak vergődik itt a nappaliban. A TV-sem érdekli de azért be van kapcsolva, közben az ágyon ugrál. Kint tényleg kellemes idő van, arra tökéletesen alkalmas, hogy egy kicsit mozogjon, így kiküldtem a karácsonyra kapott tenisz játékkal játszani. A játék úgy van kitalálva, hogy egyedül is ütögethessen a gyerek, ráadásul ő könyörgött érte, hogy a Jézuskától ezt kapja. Természetesen, mint a játékaik általában, ez is arra a sorsa jutott, hogy a kezdeti érdeklődés után csak a garázsban porosodik. Nagy duzzogva ki is ment, majd már csak a hisztis sírását hallottam, valamiért. Így most beküldtem a szobájába és közöltem mindkét gyerekemmel, hogy a mai naptól játék vásárlás csak ünnepekkor esedékes, addig meg lehet azzal az ezerféle dologgal játszani amijük van. Most pedig irány a munka, mert hétfő reggel a legutolsó határidő amit kaptam.

IGAZSÁGTALANNAK TALÁLJA, HOGY MÁSOK HELYETT FIZET?

Csak annyit akar a fűtésért fizetni, amennyit valóban elhasznál?

www.hodijelosztas.hu
süti beállítások módosítása